середу, 29 березня 2017 р.

Поетичний альбом "А я іду крізь біль в життя"


29 березня. Поетичний альбом „А я іду  крізь біль в життя”‚ присвячений 70 річчю з дня народження Людмили Лежанської під час проведення Тижня дитячого читання. Учні 5-6 кл. ознайомились з таким коротким‚ але сповненим любові до світу життям поетеси Л. Лежанської. Більше ніж три десятиліття немає її з нами‚ та голос‚ щирий та сонячний лунав для нас з її творів: Чому став синім льон”, Я й собі отак навчуся Котик плаче на морозі Загляда до хати сон”, “А у небі хмарка грає Дві подружки сірі мишкита інші. Поезії читали: Віка Веремчук‚ Аня Васковець‚ Софія Гігера‚ Уляна Друкачук‚ Христина Лукашук. Особливим світлом любові та простоти проникнуті її твори для наймолодших читачів. Будучи з дитинства приреченою на нерухомість‚ вона любила життя‚ вміла  цінувати кожну його мить: „Я бачу все… Я маю сто очей. Я сто доріг у серці маю. Серед книжок людей‚ – я сотні усмішок стрічаю!!! Без ніг?! А нерухомість гине! Зникла… Хай хтось можливо занеміг‚ а я іду крізь біль – в життя! До світла! 

Немає коментарів:

Дописати коментар